SEO

Proč si vybrat správné ESO na SEO?

 „Nic tak neoslabuje charakter člověka jako myšlenka, že najde životní štěstí v něčem jiném než ve vlastní práci.“

                                                                                                    William Faulkner

Pojem SEO (Search Engine Optimization) je ústředním kamenem dobře fungujícího internetového marketingu. Je to velmi jednoduchá intelektuální rovnice, když vám nefunguje SEO, tak jak pak chcete dělat dobré PPC či vytvářet další aktivity v rámci e-marketingu?

Jestli na dané internetové stránce probíhá vůbec SEO pozná cvičené oko během pár vteřin, ale jestli se jedná o profesionální a opravdu přínosné SEO, tak to se už musí proniknout trochu hlouběji do dané problematiky. 

Pojďme si ale nejdříve vyjasnit a slovně vytříbit, co že to ta zkratka SEO vůbec znamená.

Pokus o srozumitelnou definici SEO pro normální lidi

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je proces vytváření a následné správy webových stránek, jak po stránce, obsahové, tak i technické. Kvalitně dělané SEO vám může pomoci rozhodnou měrou tím, že se vaše stránky budou zobrazovat na předních místech vyhledávání.

Použitelnost stránek, to jeden z dalších cílů SEO. Web se optimalizuje proto, aby byl vidět a také aby byl pro lidského návštěvníka intuitivně přehledný, něčím zajímavý a především, aby byl opravdu použitelný v praxi, to znamená, aby z něho návštěvník zhnuseně zase neodpádil přes hory a doly rychle pryč.

Zmínili jsme obsahovou stránku SEO, zde se traduje úsloví, že obsah je král, je tomu ale vždy tak?

Je opravdu obsah králem SEO? Mýtus nebo pravda?

Vemte si to alegoricky, dobrý král vládne spravedlivě a čestně své zemi, ale stejně tak může být král, který je stižen demencí a poté dělá šílené závěry, nebo může být král prostě jen škodolibý a zlý.

Když přehodíme vyhýbku od metafory zpátky na SEO, tak konkluze je taková; obsah může být opravdu tím, co vaším stránkám pomůže v jejich zkvalitnění a vzestupu ve vyhledávačích, ale velmi záleží na tom, kdo bude to kralování vymýšlet.

Také je důležité zmínit, že každý web si zaslouží individuální péči, a to co funguje na jeden e-shop už asi stěží bude fungovat i na ten druhý.

Samozřejmě, některé věci musí splňovat každý web (např. používání HTML značek či dodržení hierarchie titulků a nadpisů), který chce mít nálepku efektivní SEO, ale v praxi opravdu platí, že jedna šablona prostě neplatí.

Kdo vám bude říkat nebo psát opak, tak ten si zaslouží být nazván tzv. SEO šaman.

Proč se tolik šarlatánů a podvodníků motá i okolo SEO?

Protože - jako v jakémkoli jiném pracovním oboru - jsou lidé od přírody spíše důvěřivými a v momentě, kdy vám elegantně a vstřícně podá všechny informace, o tom jak to vše klapne, takový SEO šaman s medovým hlasem v drahém obleku, tak proč tomu nevěřit, že? On jistě nemyslí jen na to, jak z vás vysypat ještě více peněz, ale chce vám opravdu pomoc, že?

Efektivní způsob jak nenaletět, takovým „upírům vaší peněženky“, je věcně se informovat, jakým způsobem SEO bude probíhat co lze zaručit, či případně co zaručit nelze.

V první řadě se nedá garantovat věčně první pozice ve vyhledávačích, a to čistě proto, že to prostě SEO šaman slov tak tvrdí, a to už jen z toho principu, že vyhledávací algoritmy se neustále mění a vyvíjí, stejně jako různé další metody a postupy internetového marketingu.

Navíc práci SEO šamanů poznáte podle naprosto účelového charakteru, kdy výsledný web působí lehce uhozeným a strojeným dojmem, asi jako to dovedou politici světových vlád.

Už tušíte, proč zrovna Faulknerův citát zdobí úvod k této stránce?

Navštivte také

Doména www.netdogs.cz

Pagerank: 0

S-rank: 0

Návštěvnost: Doposud 21038 návštěvníků

Prodej / pronájem domény

Doména www.netdogs.cz je k dispozici k prodeji či k pronájmu. V případě vážného zájmu nás kontaktujte.

Kontaktní formulář