PPC

PPC - Klik sem, klik tam, co s tím ziskem udělám?

„Šmouha, kterou už půl hodiny čistíš, se nachází na opačné straně skla.“

                                                                                                   Murphyho zákony

PPC
Zdroj: www.semrush.com

Tímto Murphyho zákonem by se mohla snadno a volně vystihnout práce mnoha tzv. odborníků na PPC kampaně, kteří jednou rukou nastavují takovou kampaň a u toho mají druhou rukou čas stejně tak se efektivně a působivě se šťourat v nose. Klient mezitím platí jak mourovitý a kýžený zisk, na začátku tak hojně ze strany marketingové agentury slibovaný, je kdesi hodně daleko za horami. Vítejte v ČR.

Ale aby, to nevyznělo tak negativně, tak musíme na obranu schopných a rozumných PPC lidí říci, že i na ně se dá u nás v internetové branži narazit, a to více bychom si jich měli vážit. Ale nyní je čas objasnit si vůbec smysl pojmu PPC.

Slyším slovo PPC poprvé a o co se v praxi jedná?

PPC je zkratka slova PayPerClick (platba za kliknutí) a jedná se o velmi známý a rozšířený nástroj používaný v rámci internetového marketingu. Platí se zde nikoli za zobrazení, ale až za kliknutí na daný reklamní text.

V praxi se dá setkat i s odlišnými modely než je PPC a to např. PPV (platba za zhlédnutí) nebo CPM (cena za tisíc zobrazení). Tyto reklamy se vyznačují fixní cenou než je u systémů PPC, kde je možno cenu kdykoli upravit podle vzniklých okolností.

Výhody PPC? Transparentnost a praktická měřitelnost

Dnes díky rychlým a všudypřítomným PPC reklamám se můžeme snažit efektivně cílit, jak na velkých hráčích SEO hry, Seznamu, Googlu, ale i na sociální sítí Facebooku či profesní síti LInkedIN.

Právě cílenost reklamy PPC je také jednou z její největších devíz, kdy se zobrazuje při správně nastavené kampani přesné skupince lidí, u kterých je velká pravděpodobnost, že opravdu poptávají služby nebo produkt, který jste schopni zajistit nebo nabídnout.

Další výhodou je, že platíte jen tehdy, když ten někdo, klikne na vaší PPC reklamu. PPC a SEO mohou i na velmi malém manévrovacím prostoru úžasně kooperovat v běhu za společným cílem.

Jak postupují odborníci na PPC reklamu?

Jak již jsme se zmínili úplně nahoře, tak symbolicky řečeno je „mnoho povolaných, ale málo vyvolených“. Práce opravdových profesionálů v oblasti PPC reklamy nechává za sebe skromně řečeno mluvit  své výsledky a nic jiného.

Ale pokud se ptáte, jak by podle nás měla práce takového znalce vypadat, tak bychom řekli zřejmě toto:

Navštivte také

Doména www.netdogs.cz

Pagerank: 0

S-rank: 0

Návštěvnost: Doposud 21038 návštěvníků

Prodej / pronájem domény

Doména www.netdogs.cz je k dispozici k prodeji či k pronájmu. V případě vážného zájmu nás kontaktujte.

Kontaktní formulář