Internetový marketing

 Co je internetový marketing?

 „Peníze jsou lepší než chudoba, přinejmenším z finančních důvodů.“

                                                                                                    Woody Allen 

 

Zdroj:moreawesomemarketingideas.wordpress.com

Položte tuto otázku deseti náhodným lidem a zpátky se vám dostane deset odlišných odpovědí o tom, co že je to ten internetový marketing.

Jdeme-li na to od lesa, tak poté za pomoci selského rozumu je internetový marketing to, co vám má zajistit úspěšnou realizaci (prodej produktů, objednání služeb, zvýšení návštěvnosti atd.) vaší maličkosti v jámě lvové, neboli internetové.

Jako se planety ve vesmíru točí okolo slunce, tak i analogicky k tomu se jednotlivé složky internetového marketingu, jako je např. SEO nebo PPC reklama točí okolo vašich webových stránek.

Internetový marketing má ve svém filosofickém zakladě tyto priority:

Co vše spadá pod pojem internetového marketingu?

Internetový marketing je souhrn určitých pracovních činností, které mají dopomáhat ke třem výše zmíněným bodům. Mezi jednotlivými kvádrovými bloky pyramidy zvané internetový marketing najdeme:

Chceme být úspěšní, bohatí, oblíbení a kreativní, tak kde to vázne?

Internetový marketing není okultní ani magicky rituální praktikou, která vám má ze dne na den k uchu přinést líbezný zvuk šustivých papírků a cinkot kovových mincí.

Správně vedený marketingový postup je veden rozumovými kroky na stezce komplexního a holistického významu i přístupu.

Bohužel, jak už to tak bývá, tak v každé branži a praxi, kde se dá natrefit na lidského tvora, tak hrozí také riziko - přiznejme to otevřeně a bez okolků - srážky s blbcem, které řečeno slovy Wericha je věcí obzvláště útrpnou.

Zřejmě již tušíte, co tím máme na mysli. Tudíž pozor před omamnými a naoko úchvatnými rapsodiemi mocných markeťáků, kteří vám slibuji laicky řečeno, hory doly a doly hory. Bohužel vše je poté v cílové rovince po pravdivé stránce groteskou.

Každý poctivý člověk v oboru, vám řekne, že je třeba smysluplná a kontinuální snaha a marketingové rychlokvašení (především na otázky, když už tam budu, kdy vydělám a kolik atd.) nevede nikam jinam než do bludného kruhu, při kterým ještě navíc klient ztrácí z kapsy peníze, které padají do připraveného pytle marketingových lišek mazaných.

Navštivte také

Doména www.netdogs.cz

Pagerank: 0

S-rank: 0

Návštěvnost: Doposud 20937 návštěvníků

Prodej / pronájem domény

Doména www.netdogs.cz je k dispozici k prodeji či k pronájmu. V případě vážného zájmu nás kontaktujte.

Kontaktní formulář