Copywriter

Copywriter má být jako slovní proutník!

„Lidé jsou málo přístupní rozumovým důvodům, jsou ovládání pudovými přáními.“

                                                                                                    Sigmund Freud

 Copywriter
Zdroj: takemycontent.com

Kvalitní obrázky, videa, design a celková přehlednost stránek jsou samozřejmě velmi důležitými hodnotícími body proto, aby návštěvník úspěšně poptal vaše služby a majitelovo srdce radostí zaplesalo. Ale přeci jenom na jedno se zapomíná, a to je strukturovaný slovní shon, který si na webu sjednává pořádek a rozděluje taktéž funkce ostatním prvkům na stránkách.

Písmena a slova, ať už jsou jednou stranou zatracovaná nebo druhou vychvalovaná, tak zatím nikdy se nestalo, že by zmizela nadobro z povrchu zemského. Legislativa se také nepíše hieroglyfy nebo jinými obrázkovými písmy. Na tom je vidět, že přeci jen slova a text mají svůj nezaměnitelný vyjadřovací komunikativně - interaktivní charakter.

Proto weby, které se snaží působivou a reprezentativní formou oslovit své potencionální klienty z řad webových návštěvníků, potřebují více než jiný, adekvátní a přímé slovní opojení z copywriterova pera. 

Copywriter je také psychologem lidské mysli v přestrojení

Správný copywriter si musí nejprve ujasnit, pro koho bude psát, než vůbec se pustí do své práce. Je to proto, aby se vybrala co nejvíce adekvátní forma, která se má co nejvíce přiblížit vytipované cílové skupině daného prostředí.

K tomu je zapotřebí trochu schopnost psychologizujících myšlenkových úvah, které se poté jemně a pomalu zhmotňují do copywriterovy tvorby. Také bychom neměli zapomenout na to, že copywriter by si měl umět s textem trochu pohrát, ale samozřejmě tak, aby z toho nebylo gramatické žonglování pro nezletilé. Více najdete o samostatném copywritingu zde.

Jak zákazníky přesvědčit? Textem, textem! Ale pozor, přesvědčit a ne umlátit!

Nenásilné přesvědčení za použití těch správně vybraných slov, které jsou citlivě rozmístěny napříč celou webovou pavučinou, tak tomu se říká umění. 8 z 10 lidí, kteří by si poté opravdu koupili váš grilovací krb, by prostě mohli říci, že jste se jim prostě trefili tzv. do kahánku.

Ale bohužel se v praxi můžeme dost často také setkat, že texty nemají hlavu ani patu či ani záda nebo ramena. Např. Kupte LED žárovky, protože naše LED žárovka je jedna z nejlepších LED diodových žárovek na trhu LED žárovek.

Ono také dosti záleží, pro koho a kam píšete. Někde platit větší přímočarost a jednoduchost a někde zase ďábělský copywriterův tanec okolo cizorodých slov a výrazů, které vašemu webu dodají plamen a rubáš exotické pestrobarevnosti.

Umění copywriterů teda záleží hlavně na tom, vycítit kdy, kde a především jak.

Navštivte také

Doména www.netdogs.cz

Pagerank: 0

S-rank: 1

Návštěvnost: Doposud 5101 návštěvníků

Prodej / pronájem domény

Doména www.netdogs.cz je k dispozici k prodeji či k pronájmu. V případě vážného zájmu nás kontaktujte.

Kontaktní formulář